Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
+29
Iron Man
Rower
Hunnerkongen
Zločesti Ivek
THUNDER_DINIX
Mystogan
mojper
Action Man
Nemo
balkanez
Neu
Huis
Purgy
MargaritaBulgakova
Mihovil
moremore
Dr.Kiyu
Love
hydros
juultje
tanuki
tekilinho
Prop
eva kant
rider331
Hell
Jørgen
Dr Basta
singerm
33 posters
:: Kultura i Zabava :: Filmovi
Stranica 5 / 25.
Stranica 5 / 25. • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Maze Runner 7/10
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Saving Santa 4/10
The equalizer 7/10
The equalizer 7/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Gone girl 5/10
ne znaš ko pije ko plaća u filmu
ne znaš ko pije ko plaća u filmu
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Dreamer: Inspired by a True Story (2005) - divna obiteljska priča o ljubavi između malene djevojčice i konja.
Neu- CroFriends gazdarica
- Registriran/a : 19.12.2008
Broj postova : 86925
Reputacija : 4929
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Hobbit, drugi dio - čisto smeće.
Prop- Domaćin foruma Prop
(Filmofil, provokator, švaler) - Registriran/a : 09.03.2009
Broj postova : 28432
Reputacija : 2403
Godina imam : 38
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The boxtrolls (2014) 8/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The guest (2014) 5/10
The good lie (2014) 10/10
The good lie (2014) 10/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Moartea domnului Lazarescu (The Death of Mr. Lazarescu, 2005)
Nakon godinu i pol dana vratila sam se rumunjskim filmovima i ovaj me je oduševio možda i više nego što je to uspio 4 Months, 3 Weeks and 2 Days. Jednostavan, na jezovit način opisuje našu stvarnost - nebrigu o starijima i nemoćnima, odnos liječnika prema pacijentima te nadređenih prema podređenima.
Nakon godinu i pol dana vratila sam se rumunjskim filmovima i ovaj me je oduševio možda i više nego što je to uspio 4 Months, 3 Weeks and 2 Days. Jednostavan, na jezovit način opisuje našu stvarnost - nebrigu o starijima i nemoćnima, odnos liječnika prema pacijentima te nadređenih prema podređenima.
MargaritaBulgakova- Upravo mi ošla nevinost
- Registriran/a : 16.01.2014
Broj postova : 411
Reputacija : 60
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The drop (2014) 7/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Dracula Untold 5/10
Radnja klišejno predvidljiva. Sviđa mi se srednjovjekovni ambijent. Kraj je odurno upropašten i ukazuje na očiti nastavak u modernom svijetu. Očekujte nastavak o drakuli u 21 stoljeću.
Radnja klišejno predvidljiva. Sviđa mi se srednjovjekovni ambijent. Kraj je odurno upropašten i ukazuje na očiti nastavak u modernom svijetu. Očekujte nastavak o drakuli u 21 stoljeću.
Hunnerkongen- Ufurani forumaš
- Registriran/a : 07.09.2009
Broj postova : 3835
Reputacija : 533
Godina imam : 37
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Imam dojam da je kraj napravljen kako bi mogli snimiti bram stocker dracula remake -.-
Dr.Kiyu- Obožavatelj foruma
- Registriran/a : 04.09.2009
Broj postova : 4084
Reputacija : 308
Godina imam : 30
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Godine 2455 čovjek je kolonizirao pola sunčevog sustava. Tajni artefakt je pronađen na Marsu. Rođena je Marsula...... XD
Hunnerkongen- Ufurani forumaš
- Registriran/a : 07.09.2009
Broj postova : 3835
Reputacija : 533
Godina imam : 37
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Poznato mi je to?
Ako tako nesto postoji onda stvarno xD
Ako tako nesto postoji onda stvarno xD
Dr.Kiyu- Obožavatelj foruma
- Registriran/a : 04.09.2009
Broj postova : 4084
Reputacija : 308
Godina imam : 30
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
3:10 to Yuma (2007) po drugi put, igrao je na teveu, odličan film, 10/10
Neu- CroFriends gazdarica
- Registriran/a : 19.12.2008
Broj postova : 86925
Reputacija : 4929
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Very bad things (1998) 9/10
Šetnja među grobovima (2014) 5.5/10
Šetnja među grobovima (2014) 5.5/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Very bad things (1998)10/10 odlična komedija
Neu- CroFriends gazdarica
- Registriran/a : 19.12.2008
Broj postova : 86925
Reputacija : 4929
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Monuments Men 5/10
Očekivao sam više od glumačke postave kao što su George Clooney, Matt Damon, Bill Murray, Cate Blanchett, John Goodman i dr. Za mene možda neko malo razočarenje ali rađena je prema istinitom događaju koliko vidim pa može proći...
Očekivao sam više od glumačke postave kao što su George Clooney, Matt Damon, Bill Murray, Cate Blanchett, John Goodman i dr. Za mene možda neko malo razočarenje ali rađena je prema istinitom događaju koliko vidim pa može proći...
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Dumb and Dumber To 6.5/10. Kontam si da današnje komedije ne mogu ni blizu parirati nekim starijima, novi način humora, pomalo usiljeno, a kada uzmem u obzir da je originalni, prvi Glup i gluplji odlična komedija sa super forama i idejama, ovdje dolazi do još većeg razočarenja.
Ima nekoliko smiješnih trenutaka, sam početak je poprilično smiješan, no dosta toga je samo pokušaj smiješnoga.
Radnju neću previše komentirati, jer ona niti nije temelj ovoga filma.
Ima nekoliko smiješnih trenutaka, sam početak je poprilično smiješan, no dosta toga je samo pokušaj smiješnoga.
Radnju neću previše komentirati, jer ona niti nije temelj ovoga filma.
tekilinho- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 11.01.2009
Broj postova : 1024
Reputacija : 42
Godina imam : 28
Započeo/la tema :
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Rainmaker (1997) 6/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Rainmaker (1997) 6/10
dobra atmosfera, dobra priča, ali osjeti se trajnost
dobra atmosfera, dobra priča, ali osjeti se trajnost
Neu- CroFriends gazdarica
- Registriran/a : 19.12.2008
Broj postova : 86925
Reputacija : 4929
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Grey, 7.5/10, tuzan kraj.
tekilinho- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 11.01.2009
Broj postova : 1024
Reputacija : 42
Godina imam : 28
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Captain Phillips 7.5/10
tekilinho- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 11.01.2009
Broj postova : 1024
Reputacija : 42
Godina imam : 28
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
U posljednja dva tjedna...
A fost sau n-a fost? (2006)
7/10
Rumunjski film u kojemu 16 godina nakon revolucije (rušenje komunizma) pokušavaju odgovoriti na pitanje je li uopće bilo revolucije u jednom rumunjskom gradiću. Glavni likovi su vlasnik TV postaje i voditelj emisije u kojoj će se odgovarati na postavljeno pitanje, profesor povijesti i alkoholičar koji tvrdi da je bilo revolucije jer je on u određeno vrijeme bio na trgu te stariji gospodin koji zarađuje glumeći Djeda Božićnjaka, a kojemu djeca svako malo bacaju petarde pred vrata. Dobar film.
Tracks (2013)
6/10
Australski film, adaptacija memoara Robyn Davidson koja je prešla 1700 milja pustinjom, imajući uz sebe deve i psa. Vizualno jako lijep, krajolici su doista prekrasni, ali sama priča nije me dotaknula, a glavni lik nije pobudio nikakvo zanimanje. Osrednje ostvarenje.
Maps to the Stars (2014)
5/10
Film prati holivudsku obitelj Weiss (mama, tata, sin i kćer) u kojoj je svaki član luđi od onog drugog. A sve ih nadmašuje Havana, glumica kojoj je tata Weiss neka vrsta trenera za samopomoć (ne znam kako bih to drugačije nazvala). Meni je film bio dosta hladan i ima dijelova koji mi se ni najmanje nisu svidjeli. Vrijedilo je pogledati zbog (uglavnom) odličnih glumačkih izvedbi.
Pitch Perfect (2012)
3/10
Film za moju PMS fazu, odlično je poslužio svrsi. Glazbeno-romantična komedija o studentima koji su u pjevačkim grupama i idu na natjecanja. Tupast film, glazba nije loša, posebno mi se svidjela izvedba pjesme Cups Anne Kendrick.
A fost sau n-a fost? (2006)
7/10
Rumunjski film u kojemu 16 godina nakon revolucije (rušenje komunizma) pokušavaju odgovoriti na pitanje je li uopće bilo revolucije u jednom rumunjskom gradiću. Glavni likovi su vlasnik TV postaje i voditelj emisije u kojoj će se odgovarati na postavljeno pitanje, profesor povijesti i alkoholičar koji tvrdi da je bilo revolucije jer je on u određeno vrijeme bio na trgu te stariji gospodin koji zarađuje glumeći Djeda Božićnjaka, a kojemu djeca svako malo bacaju petarde pred vrata. Dobar film.
Tracks (2013)
6/10
Australski film, adaptacija memoara Robyn Davidson koja je prešla 1700 milja pustinjom, imajući uz sebe deve i psa. Vizualno jako lijep, krajolici su doista prekrasni, ali sama priča nije me dotaknula, a glavni lik nije pobudio nikakvo zanimanje. Osrednje ostvarenje.
Maps to the Stars (2014)
5/10
Film prati holivudsku obitelj Weiss (mama, tata, sin i kćer) u kojoj je svaki član luđi od onog drugog. A sve ih nadmašuje Havana, glumica kojoj je tata Weiss neka vrsta trenera za samopomoć (ne znam kako bih to drugačije nazvala). Meni je film bio dosta hladan i ima dijelova koji mi se ni najmanje nisu svidjeli. Vrijedilo je pogledati zbog (uglavnom) odličnih glumačkih izvedbi.
Pitch Perfect (2012)
3/10
Film za moju PMS fazu, odlično je poslužio svrsi. Glazbeno-romantična komedija o studentima koji su u pjevačkim grupama i idu na natjecanja. Tupast film, glazba nije loša, posebno mi se svidjela izvedba pjesme Cups Anne Kendrick.
MargaritaBulgakova- Upravo mi ošla nevinost
- Registriran/a : 16.01.2014
Broj postova : 411
Reputacija : 60
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
to je predivan film, hvalevrijedan.tekilinho je napisao/la:Captain Phillips 7.5/10
Neu- CroFriends gazdarica
- Registriran/a : 19.12.2008
Broj postova : 86925
Reputacija : 4929
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Stranica 5 / 25. • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Similar topics
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali 2 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali 3 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali je...
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali 2 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali 3 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali je...
:: Kultura i Zabava :: Filmovi
Stranica 5 / 25.
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.
|
|