Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
+29
Iron Man
Rower
Hunnerkongen
Zločesti Ivek
THUNDER_DINIX
Mystogan
mojper
Action Man
Nemo
balkanez
Neu
Huis
Purgy
MargaritaBulgakova
Mihovil
moremore
Dr.Kiyu
Love
hydros
juultje
tanuki
tekilinho
Prop
eva kant
rider331
Hell
Jørgen
Dr Basta
singerm
33 posters
:: Kultura i Zabava :: Filmovi
Stranica 19 / 25.
Stranica 19 / 25. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Anomalisa (2015)
tužna, depresivna animirana drama za odrasle (ali ne za sve odrasle, samo za one sklone takvim temama).
10/10
tužna, depresivna animirana drama za odrasle (ali ne za sve odrasle, samo za one sklone takvim temama).
10/10
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
They look like people
neočekivano dobar psihološki triler, možda najbolji ovog ljeta
7,90/10
neočekivano dobar psihološki triler, možda najbolji ovog ljeta
7,90/10
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Independence Day: Resurgence (2016) 1/10
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Ah irone...nije neko iznenadenje...nije bas ni prvi nesto bija posebno dobar da si od drugog moga ocekivat nesto
Dr.Kiyu- Obožavatelj foruma
- Registriran/a : 04.09.2009
Broj postova : 4084
Reputacija : 308
Godina imam : 30
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Dr.Kiyu je napisao/la:Ah irone...nije neko iznenadenje...nije bas ni prvi nesto bija posebno dobar da si od drugog moga ocekivat nesto
Barem ga je Will Smith nekom dozom humora držao donekle...
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
E to si u pravu sto je je
Dr.Kiyu- Obožavatelj foruma
- Registriran/a : 04.09.2009
Broj postova : 4084
Reputacija : 308
Godina imam : 30
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Ma daj Kiyu, kako nije bio bolji..? Mogao si ga pogledat a da te ne bude sram...
Zgasio sam ovog novog nakon 15 min.
Šta sam još gledao?
Green Room (2016)
Jako dobar, preporuka.
9/10
Zgasio sam ovog novog nakon 15 min.
Šta sam još gledao?
Green Room (2016)
Jako dobar, preporuka.
9/10
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Iron Man je napisao/la:Independence Day: Resurgence (2016) 1/10
Vidio sam po traileru....
Eye in the sky (2015) 7/10
Now you see me 2 (2016) 6.5/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Star Trek: Beyond 7/10
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Now you see me 2
kao i prvi dio lagano ljetno štivo, lipo se gleda, glumci na očekivanoj razini.
Judas Kiss (2011)
neuspješni filmski redatelj četrdesetih godina vrati se kroz vrijeme da bi pojebao mladog sebe u dobi od 20. Dosadno
kao i prvi dio lagano ljetno štivo, lipo se gleda, glumci na očekivanoj razini.
Judas Kiss (2011)
neuspješni filmski redatelj četrdesetih godina vrati se kroz vrijeme da bi pojebao mladog sebe u dobi od 20. Dosadno
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Suicide Squad 4/10
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
tu sam pred tobom (me before you)
extra je film ... sve zavisi ko sta voli
a knjiga jos bolja
extra je film ... sve zavisi ko sta voli
a knjiga jos bolja
zginfo- Nevina dušica
- Registriran/a : 08.08.2016
Broj postova : 2
Reputacija : 0
Godina imam : 36
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Suicide squad 7/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Ne bi ja njemu dao 7, bliži sam ironovoj ocjeni (4).
In the deep (2016)
Pravi ljetni horor s dvije cure u kavezu na dnu mora i morskim psinama posvuda oko njih.
7/10
In the deep (2016)
Pravi ljetni horor s dvije cure u kavezu na dnu mora i morskim psinama posvuda oko njih.
7/10
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The nice guys 6.5/10
Ratchet and Clank - prenabacano i ne povezano, za djecu taman
Ratchet and Clank - prenabacano i ne povezano, za djecu taman
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
I am not a serial killer (2016)
Mogao je bit dobar triler ali nije jer se autori nisu uspjeli opredjelit hoće li radit triler ili SF.
Ti mene nosiš (2015)
Ugodno me iznenadio ovaj novi hrvatski film. Jest malo predugačak (2 i pol sata) no sve skupa jako dobra drama.
Mogao je bit dobar triler ali nije jer se autori nisu uspjeli opredjelit hoće li radit triler ili SF.
Ti mene nosiš (2015)
Ugodno me iznenadio ovaj novi hrvatski film. Jest malo predugačak (2 i pol sata) no sve skupa jako dobra drama.
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Rower je napisao/la:Ti mene nosiš (2015)
Ugodno me iznenadio ovaj novi hrvatski film. Jest malo predugačak (2 i pol sata) no sve skupa jako dobra drama.
Taman sam ga pripremila za sljedeći tjedan, drago mi je pročitati pozitivan komentar. Javim se i ja kad ga pogledam.
MargaritaBulgakova- Upravo mi ošla nevinost
- Registriran/a : 16.01.2014
Broj postova : 411
Reputacija : 60
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Criminal (2016) 6/10
The jungle book (2016) 8/10
The jungle book (2016) 8/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
@margarita
Lijepo je vidit domaći film kojeg se ne moraš sramit.
Tri isprepletene priče (innaritu!), najbolja je ona o mladoj ženi s dementnim ocem, redateljici je najviše stalo do one s teško oboljelom trudnicom, a najslabiji segment je priča o mladoj ženi s dvoje male djece i mužem kriminalcem.
Ima tu uzora, ništ posebno originalno, ali kao cjelina dobar, uspješan film.
Takodjer možeš pogledati
Narodni heroj Ljiljan Vidić (2015)
Očekivao sam da će biti na tragu prethodnog Vitezovog filma Šuma summarum (2010), tako i započinje no brzo se posve raspline u nevezane epizode koje svaka za sebe možda i imaju smisla ali skupa se uopće ne drže.
Film bez konkretnog kraja, ekipa bi mogla nizati epizode još par sati, a epizode su kako koja, malo ima smiješnih, jedva sam se dva-triput nasmijao (a navodno komedija).
Lijepo je vidit domaći film kojeg se ne moraš sramit.
Tri isprepletene priče (innaritu!), najbolja je ona o mladoj ženi s dementnim ocem, redateljici je najviše stalo do one s teško oboljelom trudnicom, a najslabiji segment je priča o mladoj ženi s dvoje male djece i mužem kriminalcem.
Ima tu uzora, ništ posebno originalno, ali kao cjelina dobar, uspješan film.
Takodjer možeš pogledati
Narodni heroj Ljiljan Vidić (2015)
Očekivao sam da će biti na tragu prethodnog Vitezovog filma Šuma summarum (2010), tako i započinje no brzo se posve raspline u nevezane epizode koje svaka za sebe možda i imaju smisla ali skupa se uopće ne drže.
Film bez konkretnog kraja, ekipa bi mogla nizati epizode još par sati, a epizode su kako koja, malo ima smiješnih, jedva sam se dva-triput nasmijao (a navodno komedija).
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Za Ljiljana sam se premišljala... vidjet ću još, vjerojatno ću ga ubaciti kad mi se opet javi želja za nekim domaćim filmom. A kakav je Zvizdan, ako si gledao? I Jurkasov Zbog tebe dosta hvale, ali taj valjda još nije online...
MargaritaBulgakova- Upravo mi ošla nevinost
- Registriran/a : 16.01.2014
Broj postova : 411
Reputacija : 60
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Možeš pogledat Ljiljana, nije naporan ni dosadan, brzo prođe ali žao mi je da nije bolji film (mogao je bit).
Zvizdan mi je već dugo na listi čekanja, a Zbog tebe je još ljetos najavljen na YT ali ništa otog, volio bi ga pogledat, moji koji su gledali hvale ga...
Zvizdan mi je već dugo na listi čekanja, a Zbog tebe je još ljetos najavljen na YT ali ništa otog, volio bi ga pogledat, moji koji su gledali hvale ga...
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Creed (2015) 6/10
Skiptrace (2016) 2/10
Independence day resurgence (2016) 0/10
Skiptrace (2016) 2/10
Independence day resurgence (2016) 0/10
THUNDER_DINIX- Moderator foruma Dinix
(Filmofil, kolekcionar) - Registriran/a : 21.12.2008
Broj postova : 35853
Reputacija : 3228
Godina imam : 33
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
The Nice Guys 7/10
Iron Man- Moderator foruma Ajron
(CloneBuster, Pipica, Sitni) - Registriran/a : 20.12.2008
Broj postova : 16211
Reputacija : 1608
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
Ti mene nosiš (2015) - stvarno jako dobar domaći film koji 'nose' odlični Voja Brajović i Lana Barić, njihova priča mi je najsnažnija.
The Invitation (2015) - psihološka drama s elementima horora koja je od početka prožeta nekom zlokobnom atmosferom i izaziva neugodu. Nije nešto što bih svima preporučila, no nije ni loše za jedno gledanje.
Mommy (2014) - kanadska drama o samohranoj majci i problematičnom sinu; toliko mi se film svidio, da ću vjerojatno vrlo skoro pogledati sve Dolanove filmove.
La grande bellezza (2013) - sasvim solidna drama koju sam prije nekoliko godina počela gledati pa ni sama više ne znam zašto nisam pogledala do kraja. Dugo traje, ali ima nekoliko bisera i upečatljivih scena koje ću dugo pamtiti.
Djeca tranzicije (2014) - domaći dokumentarni film o četvero djece; počinje nevino (ipak su to djeca), no klupko se odmotava i saznajemo o čemu je zapravo riječ... Teška tema, jako dobar dokumentarac.
The Invitation (2015) - psihološka drama s elementima horora koja je od početka prožeta nekom zlokobnom atmosferom i izaziva neugodu. Nije nešto što bih svima preporučila, no nije ni loše za jedno gledanje.
Mommy (2014) - kanadska drama o samohranoj majci i problematičnom sinu; toliko mi se film svidio, da ću vjerojatno vrlo skoro pogledati sve Dolanove filmove.
La grande bellezza (2013) - sasvim solidna drama koju sam prije nekoliko godina počela gledati pa ni sama više ne znam zašto nisam pogledala do kraja. Dugo traje, ali ima nekoliko bisera i upečatljivih scena koje ću dugo pamtiti.
Djeca tranzicije (2014) - domaći dokumentarni film o četvero djece; počinje nevino (ipak su to djeca), no klupko se odmotava i saznajemo o čemu je zapravo riječ... Teška tema, jako dobar dokumentarac.
MargaritaBulgakova- Upravo mi ošla nevinost
- Registriran/a : 16.01.2014
Broj postova : 411
Reputacija : 60
Godina imam : 35
Započeo/la tema :
Re: Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
@margy
pogledaj ako nisi (znam da nisi jer je malo tko uopće čuo zanj)
Eye of god (1997)
Koja ljepota od filma! 10/10
pogledaj ako nisi (znam da nisi jer je malo tko uopće čuo zanj)
Eye of god (1997)
Koja ljepota od filma! 10/10
Rower- Aktivni forumaš
- Registriran/a : 27.04.2015
Broj postova : 1366
Reputacija : 83
Godina imam : 34
Započeo/la tema :
Stranica 19 / 25. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25
Similar topics
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali 2 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali 3 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali je...
» Zadnji film koji ste pogledali + ocjena filma, ukoliko ima tema o filmu komentirajte film u temi a ukoliko nema onda ovdje
» Zadnji film koji ste pogledali 2 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali 3 (+ocjena filma)
» Zadnji film koji ste pogledali je...
:: Kultura i Zabava :: Filmovi
Stranica 19 / 25.
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.
|
|